+38(050)975-93-89
пн-пт: 09:00 - 18:00

Условия и положения

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРУ

 

місто Київ, 2018 рік

 

Даний Договір купівлі-продажу (надалі – Договір) є публічним договором у розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України, укладений на відстані та передбачає продаж Товарів невизначеному колу Покупців за допомогою засобів дистанційного зв’язку (мережі Інтернет) через інтернет-магазин SofPortal (далі – Продавець), розміщений на веб-сайті sofportal.com.ua.

Оформлення Покупцем Замовлення на сайті інтернет-магазину означає повну згоду Покупця з умовами цього Договору і є датою укладення Договору між Продавцем і Покупцем, з котрої цей Договір набуває законної сили для Сторін.

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

 

Веб-сайт – sofportal.com.ua.

Продавець – інтернет-магазин SofPortal, розміщений на веб-сайті sofportal.com.ua.

Місцезнаходження, контактні дані та режим роботи Продавця зазначені в розділі "Контакти" на веб-сайті sofportal.com.ua інтернет-магазину SofPortal.

Покупець – будь-яка дієздатна особа, що у порядку, передбаченому даним Договором, за власним волевиявленням повністю прийняла (акцептувала) всі його умови без виключення та яка замовляє Товар.

Товар – речі, продукція, пропоновані до продажу в інтернет-магазині на веб-сайті.

Замовлення  належним чином оформлений запит Покупця на придбання та доставку на вказану Покупцем адресу Товарів, обраних на веб-сайті.

Гарантійний строк – строк, протягом якого Продавець чи Виробник гарантує нормальну роботу (застосування, використання) Товару та бере на себе зобов'язання щодо здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

Належна якість – властивість Товару, яка  відповідає вимогам, встановленим для відповідної  категорії товарів у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам Договору із Покупцем.

Неналежна якість – властивість Товару, яка  не відповідає вимогам, встановленим для відповідної  категорії товарів у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із Покупцем, тобто характеризується наявністю одного або декількох недоліків.

 

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

  1. Продавець на підставі Замовлення Покупця, підтвердженого у порядку, встановленому даним Договором, зобов’язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити Товар у порядку та на умовах, визначених Договором.
  2. Продаж Товарів здійснюється дистанційним способом у мережі Інтернет через веб-сайт Продавця.
  3. Даний Договір є публічною офертою Продавця. Чинна версія Договору розміщена на сайті інтернет-магазину.
  4. Цей Договір вважається укладеним Сторонами з моменту оформлення замовлення в інтернет-магазині Продавця в порядку, встановленому Договором. Покупець ознайомлюється з текстом цього Договору безпосередньо на веб-сайті інтернет-магазину Продавця.  

 

  1. ВИБІР ТОВАРУ ТА ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

 

  1. Покупець самостійно на власний розсуд обирає в інтернет-магазині на веб-сайті розміщений і запропонований до продажу Товар та оформляє замовлення наступним чином:
    1. натискає кнопку "Купити" та самостійно заповнює і направляє Продавцеві форму "Оформлення замовлення", в якій обов’язково вказує своє прізвище та ім’я, адресу засобів зв’язку – електронної пошти  і контактний номер телефону, адресу місцезнаходження, обраний спосіб оплати, обраний спосіб та бажане місце доставки Товару (у випадку, якщо Покупець бажає отримати Товар з доставкою), за необхідності в полі "Коментар" зазначає свої побажання;
    2. або натискає кнопку "Купити в один клік" та самостійно заповнює і направляє Продавцеві форму "Купити в один клік", в якій обов’язково вказує своє ім’я, контактний номер телефону, адресу електронної пошти та у разі потреби в полі "Коментар" зазначає свої побажання;
    3. або зробивши замовлення за номером телефону, вказаному у розділі "Контакти" інтернет-магазину Продавця.   
  2. Замовлення складається з найменування Товару, моделі, кількості Товару, що замовляється, ціни Товару, способу розрахунків і умов доставки, адреси доставки Замовлення, реквізитів Покупця, а також іншої інформації. 
  3. Після заповнення форми "Оформлення замовлення" або "Купити в один клік" Покупець обов’язково уважно ознайомлюється з усіма умовами даного Договору і у випадку прийняття (акцептування) цих умов в повному обсязі натискає кнопку "Оформити замовлення" або "Підтвердити замовлення в один клік", що вважається фактом направлення Покупцем відповідного Замовлення на обраний Товар.
  4. Даний Договір вважається укладеним, а пропозиція Продавця щодо укладення даного Договору (оферта) повністю прийнятою (акцептованою) Покупцем з моменту натискання Покупцем кнопки "Оформити замовлення"або "Підтвердити замовлення  в один клік" на веб-сайті Продавця.
  5. Натискання Покупцем на кнопку "Оформити замовлення" або "Підтвердити замовлення  в один клік" вважається беззастережним та повним прийняттям Покупцем всіх умов даного Договору без виключень, а також вступом у відповідні договірні правовідносини із Продавцем.
  6. Після скерування Продавцеві Замовлення Покупець одразу ж отримує на вказану ним у Замовленні електронну адресу повідомлення про те, що його Замовлення прийняте автоматичною системою управління замовлень та перебуває в процесі обробки та йому присвоєний порядковий номерЗамовлення.
  7. Обробка та оформлення Продавцем отриманого Замовлення здійснюється в наступні строки:
  • якщо Замовлення, яке оформлене на веб-сайті, скероване Продавцеві у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 10.00 до 15.00 год., представник Продавця зв’язується з Покупцем за телефоном або скеровує повідомлення на електронну адресу, котрі вказані у Замовленні, в день його оформлення для підтвердження  Замовлення, перевірки наявності замовленого Товару й уточнення умов оплати, доставки.
  • якщо Замовлення, яке оформлене Покупцем на веб-сайті, направлене Продавцеві у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 15.00 до 19.00 год., але у неробочий час (графік роботи Продавця вказаний на веб-сайті), у вихідні або святкові дні – представник Продавця зв’язується з Покупцем за телефоном або скеровує повідомлення на електронну адресу, котрі вказані у Замовленні, наступного робочого для Продавця дня для  підтвердження Замовлення, перевірки наявності замовленого Товару й уточнення умов оплати, доставки Товару.
  • якщо Замовлення прийняте Продавцем в телефонному режимі, строки оформлення замовлення погоджуються Сторонами в телефонній розмові.
    1. У разі, якщо представник Продавця не може зв’язатися з Покупцем з вини Покупця (зайнятий телефон, немає Покупця або довіреної особи, Покупець не відповідає на електронні повідомлення), Замовлення вважається скасованим, про що Покупець повідомляється електронною поштою (за умови зазначення Покупцем достовірних телефонного номеру та/чи електронної адреси).
    2. У разі, якщо Продавцем в процесі обробки Замовлення було виявлено, що у нього (Продавця) відсутній замовлений Товар (вже розкуплений), він негайно повідомляє про це Покупця. В такому випадку за погодженням Сторін строк виконання Замовлення може бути продовжений, Замовлення скасовується або Покупець може придбати інший Товар, що за функціональними властивостями аналогічний Замовленому.
    3. У разі, якщо Покупець виявить, що дані, зазначені ним у Замовленні, не є вірними, Покупець повинен негайно повідомити про це Продавця. У разі, якщо на момент такого повідомлення Продавець передав Замовлення службі доставки, Покупець зобов’язаний відшкодувати усі витрати Продавця, пов’язані із виправленням допущених помилок. 
  1. СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

 

  1. Покупець має право скасувати Замовлення до отримання електронного листа погодження  або під час телефонної розмови із представником Продавця.
  2. У разі бажання Покупця скасувати Замовлення після отримання електронного листа або телефонної розмови із представником Продавця щодо погодження умов виконання замовлення за умови, що Товар вже був переданий Продавцем в службу доставки,Покупець зобов’язаний відшкодувати Продавцю усі витрати, пов’язані із оформленням, доставкою Замовлення.

 

  1. ВАРТІСТЬ ТОВАРУ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ  ЗАМОВЛЕННЯ

 

  1. Ціна Товарів, що пропонуються до продажу Продавцем, вказана  на веб-сайті.
  2. Ціна Товару, вказана на веб-сайті, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем та підтверджений Продавцем Товар зміні не підлягає.
  3. Сума Замовлення складається із загальної вартості замовлених Товарів.
  4. Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити передсвяткові або будь-які інші види розпродажу та встановлювати програму бонусів для постійних Покупців. Види знижок, акцій, бонусів, порядок та умови їх нарахування зазначаються на веб-сайті і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.В будь-якому випадку акційна ціна поширюється на Товар  до його закінчення на складі Продавця.
  5. Оплата Товару здійснюється Покупцем будь-яким із способів, запропонованих Продавцем при оформленні Замовлення. Також детальна інформація про способи оплати наведена на веб-сайті у розділі "Оплата", а саме:
  • оплата готівковими коштами при отриманні Товару в офісі Продавця;
  • оплата готівковими коштами при отриманні Товару у службі  доставки –Товаристві з обмеженою відповідальністю "Нова пошта" (далі – ТОВ "Нова пошта") та Державному підприємстві"Укрпошта" (далі – ДП "Укрпошта") післяплатою;
  • у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Покупця через каси банку чи системи оплати, розміщені на сайті. 
    1. Оплата Послуг здійснюється в національній валюті України – гривні.
    2. Ціна Товару не включає вартість доставки Товару Покупцеві.
    3. Доставка Замовлення оплачується Покупцем окремо відповідно до тарифів служби доставки, обраної Покупцем при оформленні Замовлення (ТОВ "Нова пошта" та ДП "Укрпошта").  У виставленому Продавцем Рахунку вартість доставки зазначається окремо від вартості Товару.

 

  1. УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ВРУЧЕННЯ (ПЕРЕДАННЯ) ЗАМОВЛЕННЯ

 

  1. Доставка замовленого Товару здійснюється службою експрес-доставки ТОВ"Нова пошта", ДП "Укрпошта". Також Покупець може забрати Замовлення самостійно за місцезнаходженням Продавця, вказаним на веб-сайті.
  2. Передача Покупцеві замовленого Товару здійснюється способом та на адресу, вказану у Замовленні або погоджену Сторонами в телефонній розмові.
  3. Терміни доставки Товарів залежать від способу доставки та вказані на веб-сайтіПродавця у розділі"Доставка".
  4. Доставка та вручення (передання) замовленого Товару засобами служби доставки ТОВ "Нова Пошта" та ДП "Укрпошта" здійснюються на умовах вказаних служб та за встановленими ними тарифами.
  5. Передача замовленого Товару в офісі Продавця здійснюється в робочий час останнього відповідно до графіку роботи, вказаного на веб-сайті.
  6. Під час прийняття Замовлення Покупець зобов'язаний оглянути доставлений Товар і перевірити його на відповідність за кількістю та комплектністю, котрі вказані у оформленому ним Замовленні, а також перевірити цілісність упаковки. У разі відсутності претензій до доставленого Товару Покупець ставить підпис у документі служби доставки та оплачує Замовлення. Підпис у документах свідчить про те, що у Покупця відсутні претензії до Товару.
  7. У випадку виявлення Покупцем невідповідності отриманого Товару умовам Договору щодо кількості, асортименту або комплектності з вини Продавця Покупець зобов’язаний одразу повідомити про це Продавця (Представника Продавця). Продавець зобов'язаний забезпечити відправлення Товару, що відповідає умовам Договору та повернення Товару, який не відповідає умовам Договору, за власний рахунок не пізніше 3-х (трьох) днів з дати отримання повідомлення про неналежне виконання зобов'язань.
  8. Обов’язок Продавця – передати замовлений Товар Покупцеві – вважається повністю виконаним у момент вручення такого Товару та супровідних до нього документів Покупцеві.
  9. Покупець несе всі ризики випадкового знищення або випадкового пошкодження Товару з моменту його прийняття.
  10. Датою передачі Товару вважається дата, зазначена у відповідному супровідному документі (рахунку, квитанції, товарному чеку),  належним чином підписаному Покупцем.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

  1. Покупець має право:
    1. вимагати від Продавця повного та належного виконання умов даного Договору;
    2. на отримання достовірної та повної інформації про замовлений Товар відповідно до ст. 15 Закону України"Про захист прав споживачів";
    3. обміняти Товар належної якості на аналогічний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням відповідно до ст. 9 Закону України"Про захист прав споживачів";
    4. відмовитися від прийняття та оплати неякісного чи некомплектного Товару або Товару, що не відповідає направленому на цей Товар Замовленню;
    5. у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного Товару вимагати від Продавця або пропорційного зменшення ціни Товару, або безоплатного усунення недоліків Товару, або відшкодування витрат на усунення недоліків Товару;
  1. у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків Товару, які виникли з вини Продавця: або розірвати даний Договір, або вимагати обміну (заміни) придбаного Товару на такий самий Товар належної якості чи на інший аналогічний Товар, що пропонується до продажу  Продавцем.
  2. Інші права, передбачені даним Договором та нормами Закону України"Про захист прав Споживачів".
  3. Покупець зобов’язаний:
    1. належним чином та у повному обсязі виконувати всі свої зобов’язання за даним Договором;
    2. перед укладанням даного Договору уважно ознайомитись з його змістом та умовами, а також ознайомитись із вартістю Товару, що пропонується до продажу,способами та порядком його оплати;
    3. у порядку та на умовах, встановлених даним Договором, прийняти замовлений якісний та комплектний Товар;
    4. у строк, в порядку та на умовах, встановлених даним Договором, оплатити вартість замовленого Товару;
    5. протягом гарантійного строку зберігати відповідний розрахунковий документ (рахунок, квитанцію, товарний чек), що підтверджує продаж (передання) Товару;
    6. перед початком експлуатації Товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій Продавцем документації на Товар;
    7. інші обов’язки,передбачені даним Договором  та нормами ЗУ "Про захист прав Споживачів".
  4. Продавець має право:
    1. в залежності від ринкової кон’юнктури періодично переглядати та змінювати вартість Товару, що пропонується до продажу;
    2. проводити Розпродажі та пропонувати Акційні пропозиції, що передбачають тимчасову можливість придбання Товару на більш вигідних умовах, ніж зазвичай;
    3. скасувати Замовлення у випадку відсутності підтвердження його Покупцем;
    4. інші права,передбачені даним Договором та нормами Закону України"Про захист прав Споживачів".
  5. Продавець зобов’язаний:
    1. належним чином та в повному обсязі виконувати всі свої зобов’язання за даним Договором;
    2. надати Покупцеві повну та достовірну інформацію про Товар та його вартість шляхом розміщення цієї інформації на веб-сайті і консультування у разі необхідності в телефонному режимі;
    3. у строки, в порядку та на умовах, встановлених даним Договором, забезпечити доставку замовленого Покупцем Товару до місця, зазначеного Покупцем і у спосіб, обраний Покупцем у відповідному Замовленні на такий Товар;
    4. у строки, в порядку та на умовах, встановлених даним Договором, забезпечити передачу (вручення) Покупцеві або Отримувачу Товару, замовленого Покупцем, якісного та комплектного Товару у належній упаковці;
    5. у разі розірвання даного Договору з підстав, зазначених у Розділі 9, повернути йому грошові кошти, сплачені за Товар, у строки, в порядку та на умовах, встановлених даним Договором;
    6. інші обов’язки, передбачені даним Договором  та нормами ЗУ "Про захист прав Споживачів".

 

  1. ЯКІСТЬ ТОВАРУ, ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

ТА ПОРЯДОК ПРЕД’ЯВЛЕННЯ ПРЕТЕНЗІЙ ПОКУПЦЕМ

 

  1. Продавець зобов’язується передати Покупцю замовлений ним Товар належної якості, придатний для використання з тією метою, з якою такий Товар зазвичай використовується.
  2. Якість Товару повинна відповідати вимогам, встановленим для такої категорії Товарів у відповідних нормативно-правових актах і нормативних документах.
  3. Продавець несе відповідальність за якість Товару протягом гарантійного  строку.
  4. Гарантійний строк на Товар визначається та вказується у документах, що додаються до Товару,відповідно до ст. 7 Закону України"Про захист прав споживачів".
  5. Гарантійний строк обчислюється відповідно до ч. 4 ст. 7 Закону України"Про захист прав споживачів".
  6. У випадку обміну Товару за гарантією його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
  7. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного Товару Покупець має право вимагати відповідно до ч.1 ст. 8 Закону України"Про захист прав споживачів":

– пропорційного зменшення ціни;

– безоплатного усунення недоліків Товару в розумний строк;

–відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.

  1. У разі пред’явлення Покупцем вимоги про безоплатне усунення недоліків Товару такі недоліки повинні бути усунуті Продавцем протягом 14-ти (чотирнадцяти) днів з дати надходження цього Товару з недоліками до Продавця або в інший строк за взаємною згодою Продавця та Покупця.
  2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків Товару(згідно із визначенням цього терміну в п.12 ч.1 ст.1 Закону України"Про захист прав споживачів"), які виникли з вини Продавця, або виявлення фактів фальсифікації Товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Покупець має право за своїм вибором:

– розірвати даний Договір з повним поверненням сплачених за Товар коштів;

– вимагати обміну (заміни)Товару з істотними недоліками чи фальсифікованого Товару на такий самий Товар належної якості або на інший аналогічний Товар з числа Товарів, наявних у продажу із відповідним перерахуванням вартості Товару згідно чинного законодавства України.

  1. Передбачені п.8.7. та п. 8.9. даного Договору вимоги розглядаються Продавцем за умови пред’явлення Покупцем відповідного розрахункового документа встановленої форми (квитанції, товарного чеку) з відміткою про дату продажу (дату передання) Товару.
  2. Передбачені п.8.7. та п.8.9. даного Договору вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо Продавець доведе, що недоліки Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування Товаром або умов його зберігання.
  3. Після розгляду претензій Покупця та обстеження Товару (проведення діагностики) Продавець може запропонувати Покупцеві замінити такий Товар на Товар належної якості або повернути Покупцеві сплачені кошти.

 

  1. ПОРЯДОК ОБМІНУ ТА ЗАМІНИ ТОВАРУ

 

  1. Порядок обміну (повернення) Товару належної якості.
    1. Покупець відповідно до ч.1 ст. 9 Закону України"Про захист прав споживачів" має право протягом 14-ти (чотирнадцяти) днів обміняти Товар належної якості на аналогічний у Продавця, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
    2. Обмін Товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим Товаром.
    3. Повернення Товару з метою обміну повинно відбуватися Покупцем в оригінальній упаковці, в якій він отримував цей Товар.
    4. Перелік Товарів, що не підлягають обміну та поверненню з підстав, зазначених у п.9.1.1. даного Договору, затверджується Кабінетом Міністрів України.
    5. Sofportal - магазин гаджетов и аксессуаров к мобильным телефонам